ATINA


INDIVIDUALNI POLASCI
decembar 2021 - mart 2022
3 dana/2 noći, 4 dana/3 noći, 5 dana/4 noći, 6 dana/5 noći, 8 dana/7 noći

PROGRAM PUTOVANJA:
1. dan BEOGRAD - ATINA
Sastanak putnika na aerodromu Nikola Tesla kod šaltera Big Blue-a dva sata ranije u odnosu na predviđeno vreme poletanja. Predviđeno vreme poletanja u 12:20 časova (četvrtkom i nedeljom) ili 12:25 (sredom i petkom). Direktan let redovne linije Air Serbia za Atinu (JU512) u trajanju oko 1 sat i 30 minuta. Ketering u avionu. Organizovani transfer do hotela. Smeštaj u hotel. Noćenje.
2. - 3,4,5,6, ili 7 dan ATINA
Boravak u izabranom objektu na bazi uplaćene usluge. Slobodno vreme. U toku boravka mogućnost organizovanja fakultativni izleti. Fakultativni izleti nisu pokriveni garancijom putovanja organizatora, obzirom da su u organizaciji lokalnih partnera.
3. – 4,5,6 ili 8 dan ATINA - BEOGRAD
Napuštanje smeštajnog objekta. Organizovani transfer do hotela. Direktan let redovne linije Air Serbia za Atinu (JU513) u trajanju oko 1 sat i 30 minuta. Predviđeno vreme poletanja u 15:35 časova (nedeljom) ili 16:30 časova (ponedeljkom). Ketering u avionu. Sletanje u Beograd. Kraj programa.
Organizator putovanja je dužan da obavesti putnike o tačnom vremenu leta, po dobijanju informacija od avio prevoznika, a ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja. Obaveza je putnika je da dostavi tačan broj mobilnog telefona, kako bismo bili u mogućnosti da ga obavestimo pozivom ili putem SMS poruke o tačnom vremenu leta, odnosno sastanku putnika. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu, 24 sata pre poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati Organizatora putovanja.O satnici povratnog transfera putnike obaveštava lokalni partner Organizatora putovanja u Atini.

HOTELI U PONUDI:

-ACHILLION HOTEL 3*- cena po osobi od 249e
Hotel se nalazi na samo nekolimo minuta hoda od trga Omonia i istoimene metro stanice odakle metro linija saobraća do ostalih delova Atine. Hotel je na pešačkoj udaljenosti od brojnih znamenitosti Atine : Arheološkog muzeja, Akropolja, trga Sintagama, boemske četvrti Plaka i čuvenog Monastirakija. U sklopu hotela se nalazi bar, restoran i recepcija. Hotel ima 63 sobe. Sve sobe su opremljene kuptilom fenom za kosu, direktnom telefonskom linijom, sat TV-om, frižiderom. Noćenje sa doručkom (samoposluživanje).
www.achillionhotel.com/

-DELPHI ART HOTEL 3*-cena po osobi od 269e
Hotel se nalazi na samo nekoliko minuta hoda od trga Omonija. Prekoputa hotela je Nacionalni teatr i  crkva sv. Konstantina. Od metro stanice je udaljen 300 metara. Izgrađen je 1930. godine i hotelska fasada je u neoklasicističkom stilu gradnje, što hotelu daje poseban šarm. Hotel je na pešačkoj udaljenosti od brojnih znamenitosti Atine: Arheološkog muzeja, Akropolja, trga Sintagma, boemske četvrti Plaka i čuvenog Monastirakija.U sklopu hotela se nalazi bar, restoran i recepcija. Wi fi internet je dostupan u celom hotelu i besplatan je. Sve sobe su opremljene kupatilom (fen za kosu),TV-om,  klimom, sefom, mini barom i telefonom. Usluga je na bazi noćenja sa doručkom (samoposluživanje). 
www.delphi-art-hotel.athens-greecehotels.com/en/

-BOSS BOUTIQUE 4*-cena po osobi od 259e
Novootvoreni hotel nalazi se na 300 metara od Narodnog pozorišta Grčke i 700 metara od poznatog trga Omonia. Međunarodni aerodrom Elefterios Venizelos je od hotela udaljen oko 30 kilometara. U sklopu hotela se nalazi recepcija koja radi 24 časa, restoran i 108 soba. Sve standardne sobe (oko 20m2) imaju pogled na grad i u njihovom sklopu su klima uređaj, flat TV, kupatilo (fen za kosu), mini bar, sef i balkon.  Wi – Fi internet je dostupan u svim sobama i besplatan je za goste hotela. Doručak u hotel su služi po principu švedskog stola.
www.bossboutiqueathens.com 

-ROYAL OLYMPIC HOTEL 5*-cena po osobi od 419e
Hotel se nalazi na pešačkoj udaljenosti od Novog muzeja Akropolja i Dionizijevog pozorišta odmah pored čuvenog Zevsovog hrama. Za samo nekoliko minuta hoda od hotela se stiže do brojnih tavern, restorana i prodavnica u živopisnoj Plaki. Stanica metro “Acropoli” udaljena je od hotela 300 metara . Hotel je kompletno renoviran 2009. godine, i sada važi za jedan od najboljih hotela u Atini. Ovaj moderan hotel poseduje recepciju koja je na usluzi gostima 24h, panoramski restoran na poslednjem spratu hotela, bar, otvoreni bazen sa barom, teretanu i spa centar kao i  salu za sastanke. Hotel rasplaže sa 265 soba. Svaka soba ima: kupatilo, direktnu telefonsku liniju, radio, SAT TV, sef, klimu, mini bar, wi-fi internet. Ugluga u hotelu je na bazi noćenja sa doručkom. Doručak se služi po principu samoposluživanja.
www.royalolympic.com

-WYNDHAM GRAND ATHENS 5*-cena po osobi od  419e
Hotel se nalazi odmah do stanice metroa Metakourgeio. Trg Omonija je udaljen 600 metara od objekta Wyndham Grand Athens, dok je trgovačka ulica Ermou udaljena 1 km od objekta. Aerodrom Eleftherios Venizelos se nalazi na oko 36 km od hotela. Lokacija hotela je dobro polazište za istraživanje svih važnijih atrakcija i značajnih znamenitosti grada. Jedan je od atinskih hotela koji nudi panoramski pogled na Akropolj, brdo Likabet i Saronski zaliv iz svog bara na krovu. U sklopu hotela se pored recepcije nalazi i restoran, lounge bar, bar na krovu hotela, otvoreni bezen, spa centar, teretana, sauna i parking. Hotel je potpuno renoviran i u svom statvu ima 276 soba i apartmana na 8 spratova. Svaka soba je ima LCD TV-, klima uređaj, direktnu telefonsku liniju, radni sto, mini bar, aparat za čaj i kafu, kupatilo (fen za kosu). Wi – Fi internet je dostupan u celom hotelu i besplatan je za goste. Doručak se služi po principu švedskog stola.
www.wyndhamgrandathens.com/

CENE SU IZRAŽENE U EVRIMA PO OSOBI I VAŽE ZA REZERVACIJE I UPLATE U IZNOSU OD 40% OD UKUPNE CENE ARANŽMANA.

VAŽNE NAPOMENE ZA INDIVIDUALNE POLASKE

Jedinstvena cena putovanja obuhvata:
• Prevoz putnika redovnom linijom kompanije AirSerbia na relaciji Beograd – Atina – Beograd.
• Grupni/individualni transfer autobusom/minibusom ili taksijem (u zavisnosti od broja putnika) od aerodroma u Atini do izabranog hotela u odlasku i povratku.
• 2,3,4,5 ili 7 noćenja u izabranom smeštajnom objektu na bazi odabranih usluga.
• Hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00h) ili od vremena leta aviona (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu). Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji budu posluženi u avionu, i smatra se da ti obroci zamenjuju hotelske obroke uobicajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.
• Aerodromske takse za let AirSerbia u iznosu od 55.4 evra za odrasle i decu od 2 do 12 godina (aerodrom Nikola Tesla u Beogradu 21.42 evra, aerodrom Elefterios Venizelos u Atini 33.00 evra, RF taksa u iznosu 0.98 evra). Deca do dve godine ne plaćaju aerodromske takse. Sve navedene aerodromske takse podložne su promenama i uplacuju se u poslovnicama agencije u dinarskoj protivvrednosti pre polaska na putovanje.
• YQ taksa u iznosu od 10 evra koja predstavlja nadoknadu za gorivo i definisana je ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od promene cene goriva na tržištu. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
• U avion možete da unesete komad ručnog prtljaga težine do 8 kg i dimenzija 40 x 23 x 55 (dužina x širina x visina), bilo da je to ranac, mala torba ili kofer. Vaš ručni prtljag će biti obeležen plavim priveskom, a nakon ukrcavanja je potrebno da ga smestite u odeljak za prtljag iznad svog sedišta. Važno je samo da ne prelazi dozvoljenu težinu i dimenzije. Na let možete da unesete još jedan dodatni mali komad prtljaga ili predmet koji može da se smesti ispod sedišta iza kojeg sedate težine do 4 kg. Ovaj komad prtljaga može da bude: tašna ili torba za leptop, futrola za dokumenta ili akten tašna, mali ranac, kesa sa duty free robom, mala kamera, dvogled, kutija sa stvarima. U avion takođe možete da unesete i jaknu ili kaput, sklopiva invalidska kolica i ostala ortopedska pomagala, sklopiva kolice ili nosiljku za bebu, kao I hranu I piće koje vam je potrebna za bebu tokom leta.
• Asistenciju lokalnog vodiča u Atini na srpskom jeziku (ne podrazumeva svakodnevnu i celodnevnu asistenciju). Lokalni vodič u Atini će putem poruke kontaktirati sve putnike po dolasku u hotelu i u dogovoru sa putnicima biće organizovan info sastanak. U slučaju da na polasku bude više od 8 putnika lokalni vodič će sa putnicima biti i tokom transfera od aerodroma do hotela
• Troškove organizacije putovanja.

U cenu aranžmana nije uračunato:

• Standardni prtljag je prtljag čija težina ne prelazi 23 kg, i zbir dimenzija je do 158 cm (dužina+širina+visina).- više od 7 dana pred let 30 evra (po pravcu), a manje od 7 dana pred let do 4 sata pred let 40 evra (po pravcu). Standardni prtaljag se plaća u agenciji.
• Boravišne takse će se računati kao fiksni iznos po danu i po sobi, u zavisnosti od vrste smeštaja i iznosiće: 4 € za hotele sa 5*; 3 € za hotele sa 4*; 1,5 € za hotele sa 3*; 0,5 € za hotele sa 2*,studija i apartmane. Boravišne takes se plaćaju na licu mesta prilikom prijave ili odjave iz smeštajnog objekta.
• Međunarodno putno zdravstveno osiguranje,

•Individualni troškovi putnika i fakultativni izleti.

Važna napomene:
• Organizator putovanja BIG BLUE GROUP zadržava pravo da usled promene epidemioloških mera koje donose nadležni organi države Srbije, kao i država tranzita ili krajnje destinacije izvrši promenu programa putovanja. Državljanima Republike Srbije koji putuju u inostranstvo preporučujemo da se prethodno detaljno informišu da li je i pod kojim uslovima nameravano putovanje moguće realizovati. Od momenta objavljivanja programa putovanja do momenta realizacije putovanja, moguće su izmene uslova za realizaciju putovanja, ukidanja pojedinih mera ili uvođenja novih. S obzirom da se uslovi putovanja mogu menjati na dnevnoj bazi za realizaciju putovanja, merodavni su uslovi putovanja vazeći na dan početka putovanja. Prilikom uvođenja eventualnih novih epidemioloških mera koje ne utiču na realizaciju ugovorenog putovanja, ne može biti osnov za otkaz putovanja od strane putnika.
•Svi putnici koji dolaze u Grčku, moraju prethodno popuniti elektronski obrazac prijave – Passenger Location Form, preko sajta https://travel.gov.gr/ (najmanje 24 časa pre ulaska u Grčku) i pri ulasku prezentovati dobijeni kod. Za ulazak je potrebno posedovati negativan PCR test, ne stariji od 72 sata, odnosno antigenski (rapid) test ne stariji od 48 sati (oslobođena su deca do 12 godina starosti) ili potvrda o završenoj vakcinaciji najmanje 14 dana pre dolaska u Grčku, izdatu od strane nadležnog organa (potvrda, pored ličnih podataka, treba da sadrži tip primljene vakcine i broj doza), ili potvrdu o preležanom Covid 19, koja se izdaje 30 dana nakon prvog pozitivnog testa i važi 180 dana.
•Putnici na graničnom prelazu mogu biti podvrgnuti testiranju brzim testom, a ukoliko je test pozitivan obavzena je kućna izolacija 10 dana u objektu po izboru putnika ili onom koji bude određen od strane grčkih nadležnih organa (o trošku grčke države). Vakcinisani putnici koji budu pozitivni na brzom testu, podležu karantinu u trajanju od 7 dana i poslednjeg dana karantina bivaju testirani PCR testom. Molimo sve putnike da prilikom polaska na putovanje provere informacije o uslovima putovanja na portalima Ministarstva zdravlja i Ministarstva spoljnih poslova Republike Srbije. 
•Za izlete u Argolidu, Sunion i Akropolj neophodno je prijaviti se najkasnije 10 dana pre polaska na put zbog neophodne rezervacije dok se izleti plaćaju na licu mesta. 
•Rezervacija se vrši na upit. Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 2 radna dana od momenta prijave za putovanje i uplate akontacije. U slučaju da rezervacija ne bude potvrđena putnik će o tome biti obavešten i biće mu ponuđene alternative od strane Organizatora putovanja. Ukoliko ponuđene alternative putniku ne budu odgovarale Organizator putovanja ima pravo da raskine ugovor o putovanju sa putnikom. Putnike je upoznat sa ovom činjenicom i saglasio se sa istom prilikom potpisivanja ugovora o putovanju sa Organizatorom putovanja.
• Svi putnici su obavezni da poštuju važeće zakonske carinske propise za iznošenje deviza iz zemlje.
• Za državljane Republike Srbije nije potrebna viza za ulazak u Grčku. Putnici koji imaju strani pasoš, u obavezi su da se sami raspitaju o eventualnom viznom režimu njihove države i Republike Grčke.
• Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još minimum 3,5 meseca po povratku sa putovanja. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće.
• Putno zdravstveno osiguranje je obavezno za zemlje EU. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju da putnik nema osiguiranje i to bude razlog da ga granične vlasti ne puste u zemlju ili zadrže na granici.
• Datum početka i završetka putovanja utvrđen Programom ne podrazumeva celodnevni boravak putnika u smeštajnom objektu, odnosno destinaciji. Vreme polaska ili dolaska putnika i ulaska ili izlaska putnika iz smeštajnog objekta uslovljen je procedurama na graničnim prelazima, stanju na putevima, dozvolama nadležnih vlasti, tehničkim i vremenskim uslovima ili višom silom koje mogu da utiču na vreme polaska aviona i drugog prevoznog sredsta na koje organizator ne može uticati, te zbog toga za takve slučajeve Organizator ne snosi odgovornost. Prvi i poslednji dan iz Programa su predviđeni za putovanje i ne podrazumevaju boravak u hotelu ili mestu opredeljenja-već samo označava kalendarski dan početka i završetka putovanja, tako da Organizator ne snosi odgovornost zbog večernjeg, noćnog ili ranog jutarnjeg leta, ulaska u sobu u kasnim večernjim časovima, napuštanje hotela u ranim jutarnjim časovima i slično.
• Za avio aranžmane ugovoreno vreme početka putovanja je sastanak putnika na aerodrom, koji je najmanje 2 časa ranije u odnosu na prvo objavljeno vreme poletanja od strane avio-kompanije. U slučaju pomeranja navedenog vremena poletanja aviona Organizator ne snosi nikakvu odgovornost, već se primenjuju nacionalni i međunarodni propisi iz oblasti avio-saobraćaja. Po pravilu odlazak – dolazak, poletanje - sletanje aviona kod letova je u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim časovima i ako je npr. obezbeđen ugovoreni početni ili završni obrok u vidu tzv. “hladnog obroka” van ili u smeštajnom objektu, smatra se da je Ugovor u celosti izvršen.
• Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.
• Mere fizičke i socijalne distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2 m.
• Krajnji rok za otkazivanje putovanja od strane agencije je 5 dana pre puta.
• Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene cene prevoza promeni i cenu putovanja, kao i da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih učesnika otkaže putovanje (minimalan broj putnika za realizaciju ovog aranžmana je 10) najkasnije 5 dana pre otpočinjenja putovanja.
• Cena aranžmana za jednokrevetnu sobu se radi na upit.
• Popusti za decu su navedeni u tabeli i primenjuju se isključivo u pratnji dve odrasle osobe u istoj sobi.
• Nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu. Deca 0-1,99 godine nemaju zasebno mesto u avionu.
• Vaučeri se dobijaju na aerodromu dva sata pre leta. Po preuzimanju vaučera potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Zbog eventualnih gužvi na aerodromu za navedeno je potrebno više vremena pa molimo putnike da na aerodrom dolaze na vreme.
• Vreme leta zavisi od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u jesenjoj i zimskoj sezoni mogu biti otežani. O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznik, a ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane lokalnog partnera Organizatora putovanja u Atini na sledeće načine: lično, putem sms poruke ili putem oglasne table, najčešce jedan dan pre povratka. Broj telefona predstavnika Organizatora putovanja će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
• Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju odmah se obratiti predstavniku avio kompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Property Irregularity Report), nakon toga obavestiti i predstavnika na destinaciji.
• Prilikom transfera do smeštajnih objekata je obavezno nošenje zaštitinih maskih i poštovanja svih epidemioloških mera koje donose nadležni organi države Grčke. Smeštajni objekti koji se nalaze u gradskim zonama, moguće je da autobus ne može da ostavi putnike ispred samog smeštajnog objekta, već na najbližem mogućem mestu. Postoji mogućnost organizovanja individualnog transfera na zahtev uz doplatu.
• U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00 h ili od vremena leta aviona (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu). Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji budu posluženi u avionu, i smatra se da ti obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.
• Svi objekti zadržavaju pravo izmene načina pružanja usluga ili ukidanje pojedinih usluga koje pružaju, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije. Svi opisi objekata iz ponude Big Blue-a su pravljeni u trenutku objavljivanja programa putovanja za jesen/zimu 2021/2022. i informativnog su karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se mere sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
• Specijalni zahtevi (pogled, francuski ležaj, lokacija sobe i slično) agencija će proslediti specijalne zahteve putnika ali nije u mogućnosti da garantuje njihovo dobijanje. Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, konzumacija pića i grickalica iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično). Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
• Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku u hotel. Agencija ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja.
• Dodatni ili pomoćni ležaj su manjih dimenzija od standardnog ležaja, drvene ili metalne konstrukcije ili sofa/fotelja na rasklapanje.
•U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće). Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
• Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. Fakultativni izleti nisu pokriveni garancijom putovanja organizatora, obzirom da su u organizaciji lokalnih partnera. U slučaju primedbi i žalbi odmah se obratiti predstavniku Organizatora putovanja.
• Uz ovaj program i cenovnik važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije BIG BLUE GROUP
• BIG BLUE GROUP ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.

POSEBNE NAPOMENE:
• Air Srbija je u saradnji sa nadležnim zdravstvenim institucijama uvela niz mera u cilju unapređenja bezbednosti i higijene kako bi osigurala zdravlje i bezbednost putnika i posade tokom putovanja. Više o smernicama za bezbedno putovanje molimo Vas posetite https://www.airserbia.com/informacije/letovi/smernice-za-bezbedno-putovanje

USLOVI PLAĆANJA:
Cene aranžmana kao i svih drugih doplata su izražene u evrima (osim ako drugačije nije definisano). Plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate. Cene su podložne promeni. Garantovana je cena, samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije, a ostatak je podložan promeni.

NAČIN PLAĆANJA:
- Avans od najmanje 40% od ukupne cene aranžmana prilikom prijave, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska na put,
- gotovinski,
- kreditnim karticama Intesa banke do 6 mesečnih rata,
- kreditnim karticama Komercijalne banke moguće je plaćati do 12 mesečnih rata,
- kreditnom karticom masterata OTP banke Srbije do 12 mesečnih rata,
- čekovima građana do 6 mesečnih rata,
- ostalim platnim karticama (Master, Visa, American Express, Maestro i Dina),
- preko računa,
-kreditima poslovnih banaka (koje kupac aranžmana na osnovu ugovora o putovanju/ predračuna ugovara direktno sa bankom),
- administrativna zabrana (ako poslodavac/ firma kupca aranžmana ima potpisan ugovor o poslovnoj saradnji sa BIG BLUE GROUP).
- Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene kursa na monetarnom trzištu i slično promeni cenu aranžmana.

U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima garancije putovanja za kategoriju licence A, po polisi br. IM-0008716, počev od 01.10.2021. godine, kod osiguravajuće kuće GLOBOS OSIGURANJE a.d.o. Beograd. Garancija putovanja se aktivira kod GLOBOS OSIGURANJA, pozivom na telefon +381 11 20 20 444, prijavom pisanim putem ili telegramom na adresu GLOBOS OSIGURANJE, Beograd/Novi Beograd, Bulevar Mihajla Pupina br. 165d ili na e-mail: office@globos.rs



ORGANIZATOR:BIG BLUE                        POSRENIK:ANK TOURS
Licenca OTP 121/2021 od 13.10.2021     BULEVAR OSLOBOĐENJA 57,NOVI SAD
                                                                                 TEL:021/544-144